hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Susanne Kristensen

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
susanne kristensen



Indmeldt: 03. jan 2006
Indlæg: 160
Geografisk sted: Præstø

IndlægSkrevet: Ons jan 11, 2006 6:10 pm    Emne: Susanne Kristensen Besvar, med citat

For 27 år siden blev jeg uddannet pædagog, og har i godt 20 år beskæftget mig med udsatte børn og unge . Jeg har været leder i 15 år på døgninstitution.

I 3½ læste jeg til familieterapeut og supervisor. Afsluttede dette i 1996.Denne udd. åbnede nye døre for mig, som har været/guld værd for mig i dag, i mødet og dialogen med andre mennesker. Det medførte at jeg en del år arbejdede meget med familiearbejde, men også at jeg lige siden har beskæftiget mig med kommunikation, tankemønstre m. m.

I år 2004, valgte jeg at afslutte mit arbejde med børn og unge, for at arbejde med voksne. Jeg fik job på "Orige" (Det gamle amts hospital i Vordingborg), som pædagogiske konsulen og supervisor. Udover at supervisere personale blev jeg brugt i krisesituationer, samt til samtaler med pårørende.

Oktober 2004 blev jeg uddannet hos Jacob som hypnoterapeut. 1.Januar 2005, blev jeg delvis selvstændig, og 1-maj 2005 , fuldtids hypnoterapeut.
Jeg har min klinik i mit hjem i Præstø, som hedder klinik for familie-og hypnoterapi.
Mine klienter børn og unge , og voksne, ca 50% af hver.

Jeg er 52 år, gift, har en voksen søn,som bor i Kbh.
Præstø er et smukt sted, med strand og skov, hvor vi lufter vores lille hund Amanda.

Min fritid bruger jeg på ( når det er muligt) at lufte mig selv, ellers maler jeg og er meget optaget af det i perioder.
Jeg går til linedans to gange om ugen, og får dansen hjernen til ro, en dejlig form for afslapning, samidig med at jeg får rørt mig.
_________________
Susanne Kristensen
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group