hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Kan ikke tåle røg...

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Rene Frederiksen



Indmeldt: 05. apr 2006
Indlæg: 1121
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Man feb 26, 2007 9:39 am    Emne: Kan ikke tåle røg... Besvar, med citat

En klient der ikke kan være i rum hvori der ryges.
Har tidligere måtte forlade disse rum.
Klienten skriver dette efter 1 session

_________________________________________________________

Jeg har det rigtig godt og kan helt bestemt mærke en stor forandring. Jeg kan holde til at være i rum, hvor der bliver røget, hvis jeg er der fra starten.
Men jeg døjer med at komme ind i et rum, hvor folk sidder og ryger. Umiddelbart efter hypnosen mærkede jeg ikke noget til det, men det er kommet efterhånden.
Især mærker jeg det om morgenen, hvor jeg skal med bussen på arbejdet, for der har chaufføren røget og jeg må rykke bagerst i bussen.

Herhjemme mærker jeg ikke spor, når min mand ryger. Og det er bare skønt, for det var godt nok et stort problem for mig.
Selv på mit arbejde kan jeg sidde og holde en kort pause, blandt rygerne i rygerummet.

Jeg havde det godt efter hypnosen og har fortalt vidt og bredt om det til alle.
Hvis du evt. kan hjælpe mig, med at komme helt over det, vil jeg gerne forsøge.

Håber du kan bruge min udtagelse til noget, og er der mere du gerne vil vide, skal du bare sige til, og jeg vil forsøge at svare på det så godt jeg kan.
____________________________________________________________

Cool
_________________
Med venlig hilsen
Rene Frederiksen
www.hypnoseforalle.dk
info@hypnoseforalle.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group