hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Spiseforstyrrelse

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kristina
Gæst





IndlægSkrevet: Lør feb 17, 2007 10:25 am    Emne: Spiseforstyrrelse Besvar, med citat

Hej Christina

Tak for en fantastisk hypnose-behandling. Jeg kan helt klart mærke en forskel. For det første er jeg begyndt at hvile mere i mig selv - jeg føler mig ikke så dominerende, som jeg hidtil har følt mig. Jeg tager alting mere stille og roligt, hvor jeg før stressede let. Det lyder sikkert dumt, men min stemme er også blevet roligere. Før havde jeg meget med at snakke rigtig højt og bande utrolig meget, men det er væk nu.
For det andet har jeg lagt mærke til, at jeg er stoppet med at samligne mig selv med andre piger. Jeg har været god til at samligne mig med de andre piger nede i skolen, men det gjorde jeg ikke i dag. Mit forhold til mad er også blevet bedre. Maden fylder ikke så meget i mit hovedet og hver gang jeg har spist noget overvejer jeg ikke om jeg skal gå ud at kaste det op igen. Jeg kan sagtens spise et stykke chokolade uden jeg får dårlig samvittighed.
Min selvtillid er også blevet bedre. Fx. i fredags, da var jeg i biografen og folk gloede simpelthen så meget. Før ville jeg gå lidt i panik og tænke over om jeg så dum ud - men der kunne jeg bare stå stille og rolig uden jeg begyndte at panikke. Jeg valgte bare at kigge dem i øjnene til de kiggede væk. Min selvopfattelse er også blevet bedre. Jeg synes dog stadig jeg er tyk, men jeg har fået lysten og troen på at jeg nok skal nå mit mål inden længe.

Så alt i alt er det rigtig positive forandringer jeg har oplevet efter hypnosen. Jeg er meget taknemlig for du ville lytte til mine følelser og sætte dig ind i dem. Det var også medvirkende til at jeg kunne overgive mig i hypnosen - slappe af så du kunne komme ned og arbejde med min underbevisthed, fordi jeg var tryg ved dig. Mor og jeg har talt om, at det ville være dejligt at få endnu en behandling om noget tid.


Kærlig Hilsen Kristina
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group