hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Eksamensangst

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Annette
Gæst





IndlægSkrevet: Lør feb 17, 2007 10:21 am    Emne: Eksamensangst Besvar, med citat

Hej Christina

Min første eksamen gik godt - jeg fik da 11 - men jeg vil lyve, hvis jeg siger, at jeg ikke var nervøs. Men jeg kunne styre det og kunne også selv mærke, at det gik godt.

Den anden eksamen gik ikke så godt - 7 - men det var nok mere forberedelsen, der ikke var optimal. Jeg var ikke så nervøs - kun lidt og det gik egentlig forbavsende hurtigt over efter jeg var kommet ind.

Så nu mangler jeg kun én og er så færdig og jeg tror på, at det nok skal lykkes mig, så jeg vil bare sige dig TUSIND TAK for denne gang. Det har været en fornøjelse at møde dig - humørmæssigt går det også bedre.

Løber jeg ind i problemer en anden gang, ved jeg, hvor jeg skal henvende mig.

Knus
Annette
Tilbage til toppen
Annette
Gæst





IndlægSkrevet: Lør feb 17, 2007 10:22 am    Emne: Eksamensangst Besvar, med citat

Hej Christina

Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg fik 11 i dag - yes!!!

Det var bare så dejligt, at jeg kunne rejse mig igen.

Knus Annette
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group