hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Søvnproblemer tilbagemelding

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Rene Frederiksen



Indmeldt: 05. apr 2006
Indlæg: 1121
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Lør feb 17, 2007 12:54 am    Emne: Søvnproblemer tilbagemelding Besvar, med citat

________________________________

SØVN PROBLEMER
(Vågen det meste af natten igennem 2 år, sover kun korte søvn øjeblikke)

_______________________________

Hej Rene!

Tak for din mail, dejligt at man ikke bare bliver glemt.

Ja tak, jeg har det fint.
Lige efter sidste forløb, havde jeg et par dage uden søvn, men det har vendt nu. Nu er jeg oppe på at have sovet 10 ud af 12 nætter - helt fantastisk!
Men jeg kan mærke at tilstanden er skrøbelig, og jeg skal arbejde hårdt for at få slappet af, men det går rigtig rigtig godt!
Forandringer: Ja, det er som om der sker en kemisk proces i hjernen, som jeg ikke før har oplevet; som en bølge af afslapning kommer, lige så snart jeg begynder nedtælling og sætningen. En dejlig følelse iøvrigt og som jeg ikke kan huske at have haft før - jeg kan have glemt det.
Jeg har fundet ud af, at jeg SKAL tælle og sige sætningen højt for mig selv, ellers har den ikke samme virkning...
Ja, du må gerne bruge min "case" som eksempel - jeg benytter også selv enhver lejlighed til at berette om den positive oplevelse det har været i hypnoseforløbet - der er iøvrigt mange fordomme forbundet med det, men det ved du jo nok! (tv har nok gjort sit til det).
Men alt i alt optimisme og tilfredshed herfra, jeg har intensiveret jobsøgning, et overskud jeg ikke havde før.

_________________________________
_________________
Med venlig hilsen
Rene Frederiksen
www.hypnoseforalle.dk
info@hypnoseforalle.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group