hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Mit smukke indre barn

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stine
Gæst





IndlægSkrevet: Ons dec 06, 2006 10:25 am    Emne: Mit smukke indre barn Besvar, med citat

Hej

Jeg har for nyligt været hjemme hos Kate, og fik en hypnosebehandling. Jeg havde det på den måde, at jeg ikke kunne fordrage mit indre barn. Faktisk syntes jeg hun var alt for svag, og på den måde fulgte der også en mindreværdsfølelse og vrede med.

Jeg havde en helt vild god oplevelse, og jeg vil rigtig gerne fortælle lidt om den. Det var allerførst enormt afslappende, og så kom jeg tilbage hvor min sjæl var klar til at skulle videre til det her liv. Jeg havde en følelse af at jeg havde styr på alting da jeg stod der og kiggede ned på det liv der ventede mig, og jeg havde rigtig meget lyst til at komme af sted. Jeg tog en form for rutsjetur ned igennem den her slags "tunnel" som førte mig ned i min mors mave, men mærkede at jeg blev holdt tilbage, da jordemoderen ikke var klar over at fødslen gik så hurtigt. Min mor kæmpede for at holde mig inde, da der ikke var nogen til at tage imod mig, alt imens jeg pressede på for at komme ud. Jeg ville gerne ud, men følte mig klemt og uønsket. Men med det samme jeg kom ud af min mor følte jeg bare en lettelse og glæde over at komme "hjem". Jeg følte mig elsket og velkommen. Jeg mærkede den her lille nyfødte baby's varme, kunne nærmest dufte det, og hun havde nogle kæmpe store øjne og var enormt opmærksomt. Hun smilede til mig og var glad.

Bagefter var jeg enormt afslappet og rolig og lettet, og kunne mærke at der var forsvundet en eller anden tyngde fra mine skuldre. Stenen i min mave var væk, og jeg kunne lige pludselig trække vejret helt ned i min mave. Jeg var slet ikke klar over at jeg gik rundt med så meget inde i mig, ikke før nu, hvor jeg føler mig fri til at være mig selv.

Det var en vild oplevelse, og ikke mindst da jeg fik det hele bekræftet af min mor. Jeg kunne fortælle i detaljer hvad der lige skete der. Jeg vil mene det er lige så stor oplevelse at få det bekræftet bagefter, som det er at opleve.

TUSIND TAK for hjælpen Kate. Du har virkelig hjulpet mig rigtig godt på vej. Du vil ALTID være i mine tanker.

Stine
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group