hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Jan Lykke Thorst - Vemmedrup - Køge - Midt / Østsjælland

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Jan Lykke Thorst



Indmeldt: 12. okt 2006
Indlæg: 41
Geografisk sted: Vemmedrup - Køge - Sjælland

IndlægSkrevet: Tors nov 02, 2006 3:35 pm    Emne: Jan Lykke Thorst - Vemmedrup - Køge - Midt / Østsjælland Besvar, med citat

Jeg er en ung mand fra 1966, jeg er gift med Helle og vi har en datter fra 1991 og en fra 1996.
Vi har en hund, er fastliggere campister, men nyder da også at rejse syd på i varmen.

Min interresse for hypnose fik jeg da jeg selv fandt ud af at det hjalp mig. Jeg har en laaaaaang angst historie bag mig, se http://www.janlykke.dk/Min%20historie.htm .
Jeg fik ustyrlig meget hjælp allerede efter 3 behandlinger, og det synes jeg jo var INGENTING, når man læser min historie. I meget kort tekst havde jeg inden jeg fandt frem til hypnose, brugt 10 år af mit liv med denne sygdom, og forkert ubevidst adfærd. Jeg har igennem hele forløbet gået til psykolog. Der har jeg lagt RIGTIGT mange af mine sparepenge, og brugt unødig tid af mit liv på dette.

Hypnose er en fænomenal behandlingsform til rigtigt mange ting, det kommer sig for vidt at nævne det her, men kig ind på http://www.janlykke.dk .

Jeg glæder mig til at høre fra dig og jeg vil love dig, jeg går ikke igang med en behandling hvis jeg ikke føler mig helt sikker på, jeg kan få dig ud på den anden side. Dette sikres ved første samtale i telefonen, og kan jeg ikke se andet end du er moden til Hypnose, så har vi to aller første gang du er hos mig, en grundig og professionel samtale, hvor jeg interviewer dig meget grundigt. Finder jeg her at du skal søge andre proffesionelle behandlere, så vil jeg anbefale dig det og det koster ikke noget før vi er enige om, at vi går igang med en egentlig behandling.
_________________
Jan fra Bjæverksov- Køge
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group