hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Søren B-F Petersen

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Søren B-F Petersen



Indmeldt: 06. aug 2006
Indlæg: 3
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Fre sep 01, 2006 2:47 pm    Emne: Søren B-F Petersen Besvar, med citat

Hej, jeg hedder Søren, er 27 år og bor på Grundtvigs Hus Kollegiet i Århus N.

Til daglig går jeg på Aarhus Universitet, hvor jeg har en bachelor i Statskundskab og Erhvervsøkonomi. For tiden skriver jeg speciale.

Mine hobbyer er ashtanga yoga og italiensk. Og så skal jeg til at begynde til salsa med kæresten, det kommer til at blive spændende Very Happy

I sommers blev jeg uddannet hypnotisør hos Käte, en uddannelse, som vil præge mine tanker og adfærd resten af mit liv.

Derudover var jeg en uge i Norge, sammen med min norske kæreste, som ville have mig op på norges højeste punkt, Galøpiggen (2469 m.o.h.), hvilket var en flot og hård tur.

I første omgang vil jeg bruge udddannelsen til at øve mig på nogen prøvekaniner på kollegiet og venner og familie. Det bliver nok fortrinsvis eksamensangst og fobier, som jeg kommer til at behandle.

Jeg har snust lidt rundt på forummet, og der ligger en masse spændende ting, hvoraf flere scripts mv. allerede er printet ud og afprøvet. I første omgang vil jeg bidrage med nogen boganmeldelser, som j håber kan være til gavn. Afslutningsvis vil jeg gerne sige tak til alle jer andre gavede hypnotisører for den søde velkomst vi nye hypnotisører har fået.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group