hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Rene Frederiksen - Aalborg området

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Rene Frederiksen



Indmeldt: 05. apr 2006
Indlæg: 1121
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tirs apr 11, 2006 5:18 pm    Emne: Rene Frederiksen - Aalborg området Besvar, med citat

Mit navn er Rene Frederiksen og jeg er 43 år.
Smile

Jeg er gift med Joan og har en datter "S" født i 1995
Vi bor i Aalborg hvor jeg er driver 2 virksomheder

1.
(SafeKey ApS) som er en IT virksomhed med salg til Kommuner og Skoler mv.

2.
(Hypnoseforalle.dk), Min hypnose virksomhed hvor mit daglige arbejde foregår.

Jeg er tidligere uddannet Elektriker, og Flymekaniker ved forsvaret hvor jeg har arbejdet igennem 10 år.

Da jeg ønskede at få lidt "personligheds udvikling" på en alternativ måde, fik jeg kontakt til Käte ved Hypnoenergi og gennemgik hendes hypnoterapeut kurses.

Umiddelbart efter kurset startede jeg min virke som hypnoterapeut.
Igen og igen har hypnosens effektivitet forundret mig.
Det undrede mig istarten hvorfor det dog ikke bliver brugt mere end det gør! Men når man tænker over det er det forståeligt. Jeg var også "mindre troende" i starten...Men ser daglig store forandringer hos klienter på en session. Forandringer der ændre deres liv for altid. Altsammen "blot" vha hypnose og terapi.

Seminar, selvhypnose kurser, og "gå hjem" møder afholdes efter aftale.

Jeg har løbende deltaget i uddannelse, seminar og workgroups samt supervision gruppe for at forbedre og lærer mere om hypnoterapien.
Igen i år skal jeg deltage i NGH's (National Guild of Hypnotists) årlige convention i Boston USA hvor jeg bl.a skal have et 2 dages kursus fra en af verdens førende inden for hypnoterapi, Gerald Kein fra Omnihypnose.

Se også min hjemmeside www.hypnoseforalle.dk eller kontakt mig på telefon 22119631 (Mobil) eller 96310000 (Fastnet)

Er du ikke sikker? Så kik forbi...Tag en ganske uforpligtende snak med mig. Det koster intet og du kan få stabiliseret din "uro".

Jeg regner med at jeg også ser dig hos mig snart!
Very Happy
_________________
Med venlig hilsen
Rene Frederiksen
www.hypnoseforalle.dk
info@hypnoseforalle.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group