hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Tilbagemelding på slankebehandling

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Marie
Gæst





IndlægSkrevet: Ons apr 16, 2008 2:04 pm    Emne: Tilbagemelding på slankebehandling Besvar, med citat

Hej Käte.
Så er der efterhånden gået 14 dage siden jeg fik behandling hos dig. Og jeg må sige der er sket meget siden. Da jeg gik ud af døren efter behandlingen kunne jeg mærke der var sket noget inde i mig - En følelse af nu skal være! Den følelse har jeg haft siden. Jeg har fået mere energi, de muskelsmerter og den hovedpine jeg har døjet med næsten dagligt er væk, kosten er lagt helt om herhjemme og slik er skiftet ud med frugt og grønt. Motion er der ikke så meget af endnu, men vi har gået nogle turer og jeg har lagt et kort program jeg laver hver dag (øvelser for maven, ben, arme og ryg). Dette har resulteret i et vægttab på næsten 6 kg på bare 14 dage!
Trangen til slik er der faktisk ikke mere. Har spist et enkelt stykke chokolade og det var bare rigtig lækkert, men siden har jeg faktisk ikke haft lyst til noget sødt. I stedet laver vi en lækker smoothie af banan og jordbær og en smule sødemiddel næsten hver aften og det smager jo mindst ligeså godt som slik!
Jeg havde ikke forventet at virkningen ville komme så hurtigt og bare efter en enkelt behandling, men hold da op!
1000 tak for hjælpen og de allerbedste anbefalinger herfra!
Hilsen Marie
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group