hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Signe Qvist Christensen - København K

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Signe Christensen



Indmeldt: 26. aug 2007
Indlæg: 73
Geografisk sted: København K

IndlægSkrevet: Man dec 03, 2007 6:08 pm    Emne: Signe Qvist Christensen - København K Besvar, med citat

Kære Alle

Mine uddannelser og erfaring stammer fra både plejesektoren og den akademiske verden, og jeg har således været lidt omkring – både fagligt og personligt.

De sidste 6 år har jeg brugt på personlig udvikling, som har ført mig i armene på forskellige konventionelle og alternative behandlere. Flere har hjulpet, men kun få har skabt så hurtige og vedvarende resultater som de to hypnoterapeuter, jeg stødte på.

I dag er jeg således sluppet af med præstationsangst, problemer med at sige til/fra, uro ved at være alene og frygt for kærlighed. I stedet oplever jeg nu oprigtig livsglæde, lyst til at opleve, tro på mig selv, mod til at forfølge mine drømme og ikke mindst masser af tillid til kærligheden. Og jeg udvikler mig stadig via dette fantastiske værktøj.

Min store interesse i mennesker og udvikling har drevet mig til at blive hypnopterapeut, og jeg har på ingen måde fortrudt mit valg.

Muntre hilsner
Signe

Læs mere på www.lykkens-alkymi.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group