hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Dorte Krieger - Skanderborg ved Århus

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Dorte Krieger



Indmeldt: 04. jun 2007
Indlæg: 28
Geografisk sted: Skanderborg

IndlægSkrevet: Fre jul 06, 2007 10:34 pm    Emne: Dorte Krieger - Skanderborg ved Århus Besvar, med citat

Hej med dig og velkommen til.

Jeg er Dorte Krieger
Hypnotisør og Hypnoterapeut
Vitved Hedevej 18 (midt mellem Solbjerg og Stilling)
8660 Skanderborg
tlf. 86 57 24 25 eller mobil 60 63 12 91, jeg træffes bedst mellem 19 og 20.
E-mail: dortekrieger@hypnoterapeut.dk, hvilket er allerbedst

Jeg er 44 år, har 3 hjemmeboende døtre på 14, 16 og 19 år, og er gift på 20. år med Ivan.

Vi bor på en lille stråtækt landejendom, hvor der har været eller er alle de dyr, der nu en gang hører til på sådan en gård, og dem vi ikke har, har naboerne.

De sidste 2 vintre har jeg været pindsvinestaldplejer. Dvs. de pindsvin, som har været for små til at sætte ud i efteråret, har så gået og hygget sig i min stald, indtil de i maj kunne komme ud i friheden. Denne vinter har jeg haft 35 pindsvin på stald.

Siden jeg blev ingeniør i 1985 har jeg været i flere forskellige afdelinger ved Danfoss i Viby, herunder produktionsteknik, kvalitet og produktionsplanlægning. I de sidste 12 år har jeg fungeret som superbruger på adskillige programmer og har i den forbindelse daglig kontakt med en masse forskellige mennesker. Fra tid til anden underviser jeg også mine kollegaer.

Mindst lige så længe har jeg været sikkerhedsrepræsentant for kontorfolket der, hvor både det psykiske og fysiske arbejdsmiljø ligger mig meget på sinde.

Via mit tillidserhverv som sikkerhedsrepræsentant voksede min interesse for de menneskelig faktorer, og efter at have endevendt en masse litteratur over forskellige emner tog jeg i februar 2007 min uddannelse til hypnoterapeut og hypnotisør.

Det er bare fantastisk, hvad vores egen hjerne kan både bevidst, men så sandelig også ubevidst, og hvor lidt der skal til for få at lave et dårligt program, samt heldigvis få det ændret til noget godt.

Hertil er hypnose og hypnoterapi et utroligt godt og meget virksomt værktøj, som tager højde for den enkeltes behov og ønsker.

Mit højeste ønske er:
At hjælpe folk fri af deres angst.
At hjælpe folk med at få ændret de uhensigtsmæssige programmer, de helt ubevidst har fået lagt ned i deres underbevidsthed.

Hypnoterapi er rigtig godt til
Alle typer fobier, f.eks. overfor edderkopper og slanger.
Alle typer angst, f.eks. tilbageholdenhed og generthed.
Alle typer skræk, f.eks. overfor vand, højder, mørke, eksaminer, tandlæger og forandring.
Alle typer psykiskbetingede smerter f.eks. hovedpine og fantomsmerter.
Alle typer (u)vaner f.eks. rygning, neglebidning.
Alle slags spiseforstyrrelser.
Psykiskbetinget allergi og hudproblemer.
Stress, uro, nervøsitet og tics.
Forbedre hukommelsen, sportspræstationer, indre energi, koncentration og selværd
_________________
Med skønne hypno hilsner

Dorte Krieger

Når du ændrer måden, du opfatter tingene på, ændrer tingene sig.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group