hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Erik Lund Steffensen - Djursland

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Erik Lund Steffensen



Indmeldt: 27. sep 2006
Indlæg: 46
Geografisk sted: Djursland-Kolind

IndlægSkrevet: Fre nov 17, 2006 6:05 pm    Emne: Erik Lund Steffensen - Djursland Besvar, med citat

Hypnoterapi-djurs.dk

Jeg hedder Erik Lund Steffensen og er gift med Lisbeth,som jeg bor sammen med på Djursland
Jeg er uddannet Klejnsmed og har arbejdet med det i 25 år.
De sidste 15 år har jeg arbejdet med klienter, for tiden som projektleder i Norddjurs Kommune.

Jeg har de sidste år uddannet mig som
Certificeret NLP Master Practitioner ( advanced NLP in coaching-changework-modeling.)
Certificeret NGH Hypnotiør og Hypnoterapeut

Jeg har min Klinik, Hypnoterapi-djurs.dk på min privat adresse, ring til mig hvis du har noget jeg skal hjælpe dig med.
Det ku være:Angst,Rygestop,Stress,fobi.

Erik Lund Steffensen
Søndermarken 71
8560 Kolind
Tlf.26741629
Tlf. arb. 23729894

E-mail erik@kolinds.net

Med venlig hilsen
Erik Lund Steffensen
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group