hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Hvad koster uddannelsen - og hvad får jeg for den pris?

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Hyppigt stillede spørgsmål
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kate Bildsoe
Site Admin


Indmeldt: 30. dec 2005
Indlæg: 1068
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Fre jan 13, 2006 11:11 am    Emne: Hvad koster uddannelsen - og hvad får jeg for den pris? Besvar, med citat

Hvad koster uddannelsen - og hvad får jeg for den pris?

Uddannelsen hos Hypnoenergi.dk koster 16.500 kr.

Du får den NGH-certificerede undervisning, der omfatter det, som du i henhold til NGH skal bruge for at kunne stå på egne ben og hypnotisere, når du er blevet certificeret.

Du får det skriftlige materiale, som du skal bruge på uddannelsen (ca. 200 sider)

Du får efter endt uddannelse adgang til et forum hos Hypnoenergi, hvor du kan få hjælp af andre hypnoterapeuter.
Du kan også blive medlem af Hypnoterapi-Danmark, hvor der pt. er en årlig afgift på 100 kr. for at være medlem.

Du får et certifikat fra Hypnoenergi.

Du får et års medlemskab af NGH.

Du får et certifikat fra NGH og ret til at bruge deres logo i forbindelse med reklamer for dig selv og dine behandlinger.

Du får et pendul.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Hyppigt stillede spørgsmål Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group